poster överlastad lastbil, 70x100 cm
poster gammla racerbilar, 100x125 cm
Viggen, Tenson, Miller, Fleecekofta, Herr, Blå, The Castles of Burgundy: The Dice Game Brädspel

Ingrid elastic Svart, Svart

Poster Karta Solsystemet ct002144b format, 50x70cm

Varför är vi såna? Varför fungerar vi människor så? Är det så svårt att leva i nuet? Att njuta av de man faktiskt har och inte tänka ”tänk om”… Ordet ”om”…

Hur långt är man villig att gå för ett ”om”? Man kan förlora ett allt. Det finns mycket som står på spel. Jag är inte villig att betta de men frågan är du?

Poster Närbild lampskärm, 50x70 cm
968,958,965 Bord + 2 Stolar med grå tyg sits/ 2550:-
Poster Illustration trumpetspelare, 50x50 cm
Poster A4 21x30cm Elegance,

Poster - Palmkvist no.10 30x40cm

Poster abstrakt målning, 50x50 cm

1 lilafärg kuddfodral basketballPoster Racing in Pomona 100x150cmPoster Träd, 50x50 cmHörnskydd i gummi - 9 olika färgerBadmadrass -Baby-FlytbäddFleecefilt Princess 100x150cm

Knivblad från Fiskars till Shape Cutter Plus - 2 st
Fjäril väggdekorationer 3D med magneter 12 st / förp Regnbage
Poster Akropolis, 50x70 cm
,

Lupin Gallery rosa 15 frö perenn

Julgranskula Rosa Carl

Sykit med tråd, nålar, saxDen nya Kamasutra 9789171304186Cernit, bronze (058), 56gHarts, fiol, cellohartsKreativ Återanvändbara Te Infuser Sil - Blad - Röd

Bordsduk 70-tal Disco

Krittavlor Hängande
Senap- & Ketchuppistolen
Waist Trainer - Blå
, vidaXL Fåtölj med fotpall konstläder brun

Irwin Brytbladskniv ProTouch med auto-matning 9 mm 10504555

Skyddshandskar Anti-skär

Familjens äldsta huvud, den sanna drottningen, hon som är familjens starka stomme och grund. Idag är hennes dag och idag fyller hon hela 94 år!

SKROSS El-Adapter Europa mfl (1.500211)Real Madrid Påslakanset Bäddset 135x200 + 50x75cm BlåAngeleyes BMW E90 05-12 8000k Cotton led High QualityToko Edge Grinding Rubber

Farmor har inte alltid haft de lätt. Hon har mött på motgångar i samband med att hon åldrats. Men hon har rest sig upp och ser de positiva i hennes motgångar.

För henne höjer jag glaset, för henne lyfter jag hatten och för henne sjunger jag ”Ja må hon leva”.

Jag älskar dig!

Hilleberg Kaitum 4 GT Tent Grön (2019)
CAMPZ EVA mat blå (2019)
Exped SynMat 7 MW
,

Marvel dag

Camp Minima 3 SL Tent

Börjar dagen slappt sen blev det av någon konstig anledning otroligt mycket att göra och se framemot. Snart är dagen slut och imorgon är det ny dag med nya äventyr.

CAMPZ Tent Cord 4m/4mm Reflective (2019)
Primus Commuter Mug 0,4l Melon Sosa (2019)

Clover Fristående Bad- och Duschblandare är en badkarsblandare som står på golvet i stället för att monteras på vägg. Tillverkat i mässing och ytbehandlat med krom

Blandare med handdusch och slang till fristående badkar.
Dordrecht sunrise,Aelbert Cuyp,60x40cm, vidaXL Mörkläggningsgardin med öljetter 270x245 cm svart

Lycka

Edelrid Swift Pro Dry Rope 8,9mm 60m oasis

AustriAlpin Finger Tape 3,8cm x 10m vitThule EasyFold XT Loading RampOsprey W's Tempest 16 Mystic Magenta

VAUDE Aqua Box Handlebar Bag blåSVART SPETS BLUS / TRÖJA STL 54- 56 5XL-6XL

Tack! Till alla er som gör mig lyckliga. Som tror på mig. Som ser målet tillsammans med mig. Tack!

Alice + Olivia fantastisk mörkblå långklänning med skinndetaljer, strl L, som ny
Damtröja Snörning V-ringad Blå 3XL
Superfin klänning Ilse Jacobsen brun/ blå strl L
Odd Molly, Tunika, Strl: L, 788, Grön

Lite om mig!

Vit Odd molly blus i storlek 1

Tankar och känslor som tvåbarnsmamma..