Ariete Vintage Brödrost ljusblå
Poster No one loves you A4
vidaXL Värmefilt 150 x 70 cm tvättbar

MIN AMBITION

HQ Ugnslampa E14 40 W (LAMP O12HQ4)

Om du vill utvecklas som fotbollsspelare har du rätt att veta vad du kan göra för att lyckas. Jag vill ge dig möjligheten att själv avgöra hur bra du blir.

Poster Pappa - Morfar A4

JAG VILL HJÄLPA DIG

Bakset silikon, grön

Jag tror att du kan utvecklas snabbare än vad du gör idag. Alla spelare är på olika nivå idag och har olika drömmar om framtiden. Jag hjälpa dig där du är idag för att du ska kunna nå dit du vill.

3 Stiftpennor 0,7 mm

LÄS MER

Välkommen hjärta Väggord
5 Delad Canvastavla Solnedgång 200*100cm
Mjölsikt / Ströare i Rostfritt Stål - Baktillbehör
Rökelsekoner - Bambu
Melitta Kaffebryggare Easy 2.0, Svart
Trädekorationer - Stjärnor i Brunt - 2.5 cm - 24 st
Taklampa Factory large
Pelargon Quantum röd 5 frö
BAHCO Hård verktygsvagn 60 l 4750PTBW47

Utveckling är ingenting du får, det är något du skapar. Lär dig tekniker du kan använda under träningarna för utvecklas snabbare. 

No1 Monikas Jul Kokbok MONIKA AHLBERG

Glasunderlägg "I just want people to accept me..."
Emil Örngott Hjärta
vidaXL Bänkdyna för trädgården 120x50x3 cm grön
vidaXL Persienner aluminium 60x220 cm vit Poster - Saturnus planet ram 2 40x50cm
Herma Etikett Premium - 70x36 mm - 600 etiketter

4Living Bäddset - Påslakanset 150x210 Vit spets

29.10.2018
CLP Barpall FOX, vit glans
Handdukskrok i metall Boxer

Brukar du titta på idol på fredagskvällarna? Bra! Har du tänkt på vad du som fotbollsspelare och artisterna som är med har gemensamt? Svaret är att ni utvecklas. Förmodligen har du inte tänkt på det. För utvecklingen sker i så olika hastighet. Idolerna utvecklas varje vecka medans du som fotbollsspelare tar små steg som knappt går att identifiera.

Hailo Pedalhink TopDesign 24 L matt grå strl. L 0523-090
Dammsugarpåsar Philips Powerlife

För att utvecklas behöver man utmana sig själv. För att vilja utmana sig själv måste man ha motivation att göra det. Det är därför många slutar eller inte försöker. För utveckling är inget man får som ett direkt resultat efter man utmanat sig själv. Det kräver att man utmanar sig själv flera gånger och inte tappar motivationen längs vägen. Många...

CLP Barstol Callao Tyg, coffee/brun
Moln LED-Dekoration
Poster Svenska Ikoner 70x100 cm

Alla lag skapar en taktik inför varje match, det känns helt självklart. Man gör det för att bestämma hur man ska försöka agera på planen för att få resultatet man önskar. Men varför gör vi inte detta när det gäller träningar? Har vi inte ett resultat vi vill uppnå med träningarna? Och hur tror du att dina möjligheter hade förändrats...

HIP Bäddset 6320-H Allison 155x220 cm flerfärgat

Varje träning du gör tillsammans med ditt lag innehåller ett antal övningar. Det är din tränare som bestämmer dom och det är så det ska vara. För din tränare har två uppdrag, att göra er till ett bättre lag och att ge råd om hur han vill att ni spelare. Eran tränare kommer därför välja ut övningar som främst fokuserar på detta....

LECHUZA Odlingsenhet Rondo 32 ALL-IN-ONE taupe högglans 15784 Vintage Style 38cm High Wooden Sail Boat Free Standing Yacht
Världens bästa mormor Örngott

Fire Ljusstake gaylja3029-Hushållsapparater

Capi Vas Nature Rib elegant låg 36x47 cm brun PKOFB782
Tiger Toalettpappershållare Colar krom 1314030346 24.09.2018

Att jämföra kan vara bra ibland. Men det är sällan till fördel när det handlar om utveckling inom fotboll. Anledningen är ganska enkel. Att utvecklas innebär en framtid där du har andra förmågor än du har idag och därför blir ett fokus på vad du idag kan eller inte kan onödig.